Leta i den här bloggen

torsdag 29 mars 2012

En annorlunda tavla

Denna tavla gjorde jag som julklapp förra julen 2011, till en tjej som blev glad över den.

Det blå havspappret kommer från Gallerix passade bra till denna tavla. Det andra pappret hade jag hemma!

Har använt Sissix hallå kitty dies, (3 olika).

Och fjärilar som jag hade låg stanstade så de vet jag inte hur de blev gjorda och när. Men det passade bra på tavlan.

En hjärtbård gjord från en dies. Fågeln är från ett julsset, den sitter på ett moln till vänster och är rosa och svart vinge.

Fjärilarna är från en dies som jag lånade och då blev en fjäril kvar och den är i högra hörnet, rosa och lila.

Trollsländan är en stickers. 3 moln utklippt på frihand :-)

Det var lite kort om den tavlan. Ska tänka mer på vad jag använder för något. Men papper har en del ligger hemma. Hoppas den ger lite inspration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar