Leta i den här bloggen

söndag 11 mars 2012

Dagen och tankar


Jag har en dag som jag bara önskar att jag kunde dra täcket över huvudet och fortsätta att sova. Men Kummin måste ut och solen skiner.
Ska gå en promenad med Kummin och min make får följa med vare sig han vill eller inte.
Har du någon gång tänkt tanken att du vill åldra med någon. Det har jag, många gånger. Är lycklig över att ha en sådan go och omtänksam make. Jag drog verkligen hög vinsten när det gäller min make. Vi har bra och dåliga dagar. Men han finns alltid där för mig. Han älskar mig för den jag är. Han accepterar min bra och dålig dagar. Hur ska man kunna tacka någon för att han är så underbar. Man ser hans härliga ögon och hans leende då blir man glad och livet känns bra igen.
Känner ibland att jag inte ger tillräkligt tillbaks. Vill visa för honom att han är älskade och jag uppskatter allt han gör för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar