Leta i den här bloggen

fredag 1 juli 2011

Kummin är hemma!

Nu har jag äntligen min saknade halva hemma.

Han är trött men det kommer han att vara några dagar. Det känns nog bra för honom att komma hem.

Det blir korta promenader i tio dagar, 6 per dag enligt ordination men det blir som vanligt, kanske lite mindre.

Men han har både kissat och bajsat sedan han kom hem så det har funkat.

Han har antibiotika och smärtlindring. Så jag hoppas att han inte lider. Men han kan inte jobba som vanligt men små saker vill han göra.
Han för göra det han orkar och sedan vila och ta det lugnt Han är ju inte bra så nu är två-tre veckor väntan på svaret. Och en vecka på provet från urinet.

Så jag åker till Mora men tar det lugnt där med Kummin och ser till att få göra mitt skriftliga prov. Prata om hur försäkringen ser ut. Och annat också!
Men vi kommer att flytta på boendet, kanske..........

Jag och Kummin behöver lung och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar