Leta i den här bloggen

torsdag 14 juli 2011

Klarade provet

I helgen var jag i Mora den 8-9-10 juli 2011. Och vi bodde i Orsa.

Jag klarade teoriprovet för att få Kummin klar som servicehund. Så nervös som jag var för provet.
Trodde att jag skulle sumpa det helt och hållet.

Men jag klarade det :-) Jag är jätte glad över det.

Det blev lugnt denna gång i Mora efter som Kummin inte kunde gå mer en korta sträckor. Och han var så trött av sina mediciner också.

Så vi bodde i stugan och hade det mysigt. Vi åt god mat. Hade härligt kvällsmys med Hansjö ostar, tunnbröd, mandelchips och dricka.

Första dagen så hörde jag muller när jag var på ute dasset. Man såg att det regnade längre bort.
Sedan kom regnet till oss. Det åskade och blixtrade. Inte förtjust i åskan.

När jag skulle till utedasset så blev man dyngsur. Man kunde ha passat på att duschat så hade man det avklarat.
Men det är så svårt när man har dropp. Som man har hängt på en galge. Alla sätt är bra utom de dåliga.

Jag hade huvudet under armen när vi åkte gjorde en tappe men det var så struligt under natten med droppet.

När vi åkte hem började jag känna mig dålig och jag hade över 38 när jag kom hem. Jag sov större delen av resan hem. Kände mig sliten och trött när jag kom hem.
Igår kände jag mig pigg och idag kände jag mig sliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar