Leta i den här bloggen

tisdag 9 november 2010

Snö och blåst!

Idag när man vaknade så låg det snö på backen. Och så blåser det så inne vassen.
Det är blask inte roligt alls.
Kummin hade inte lust att gå ut men var tvungen i alla fall!
Det är så när man har hund att man måste ut oavsett väder. Men det finns ju inga dåliga väder utan bara kläder ;-) Det är ändå rätt skönt att komma ut en stund varje dag!
Fast idag var det lite tufft efter som jag inte mår så himla skapligt. Kräktes igår, det börjar väl bli lite trångt i tarmarna igen. Men jag kräks ju bara ibland inte varje dag som jag gjorde innan förra operation. Som man gjorde i december 2009.
Distriktsköterskan har var här och byt pacnål så nu är den fräsch och det går lättare att få i mig Kabivenet.
Nu ska vi åka en sväng till Arboga. Ska ringa och höra först hur det är på vägarna innan jag ger mig iväg.
Ska till Vretbergas vävstuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar