Leta i den här bloggen

måndag 22 november 2010

den 27-28 november 2010

Denna helg är tillägnad katterna :-)
Och speciellt eldsjälarna som arbetar och arbetar för alla katter ska få det bra. Nåja så många som de kan hjälpa.
Finns det någon där ute som kan hjälpa mig att hjälpa dessa eldsjälar att få fram mera pengar.
Har ni något som ni har gjort som ni kan skänka så är jag tacksam.
Lämnar kort till dem så att de kan sälja för katterna de hjälper och ha hjälpt.
Eller vill ni köpa kort som jag gör ska lägga upp några som jag har gjort.
Livbojen finns på denna sida: http://livbojen.hemsida24.se/

1 kommentar:

  1. Hej, jag såg din kommentar i min blogg av en slump. det måste vara något fel i inställningarna då dom ska hamna automatiskt i min mail. Toppen är såld men det kommer säkert fler och jag har kollat över inställningarna. Jätteroligt att du tyckte om den!
    med vänliga hälsningar /Y på lappen bak

    SvaraRadera