Leta i den här bloggen

tisdag 30 november 2010

Livet

I bland tar livet en omväg som man inte räknade med och den blev inte så rak som hade hoppats.
Jag känner ibland att jag blir missförstådd fast att jag försöker förklara. En del låter mig inte prata till punkt andra får man be om ursäkt tills man har hamnat i graven.
Om man inte vill ha det gjort på mitt sätt gör det själv!
Jag orkar inte hur mycket skit som helst även om jag kan ta lite. Måste få någon som lyssnar på mig och de jag har att säga.
Och min syn på saken.
Jag vet att jag kanske ska gå mer rakt på sak men ibland så måste man förklara om kring saker för att det ska klarna.
Men hur man än gör så blir det alltid fel någonstan. Alltid är det någon som kommer ikläm.
Jag är bara jag och jag ska försöka ändra mig eller ska göra det? Jag har ju min personlighet eller ska den försvinna. Och jag blir den jag vill att ni ska bli eller som ni tror att jag ska bli.
Men då kanske min charm försvinner ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar