Leta i den här bloggen

torsdag 17 maj 2012

Livets upp och ner

Jag känner mig som om jag är i en berg och dalbana. Och jag är bara på väg neråt......... Just nu har jag slagit i en kant och bara spinner utan något anning vart jag är på väg. Har inte så mycket val än att följa med just nu.

Orkar inte just nu att ta mig själv i kragen och rycka upp mig. Måste få tycka synd om mig själv ett tag. Jag brukar ofta vara glad och positiv men jag orkar inte mer. Skulle bara vilja dra en filt över huvudet och sova bort problemen. Men livet funkar inte så.

Utan man måste ta tag i sina problem. Och jag gör det med att göra kort. Har gjort några som jag ska ta kort på och lägga ut på bloggen. Är inte vidare duktig på att fota det jag gör och sedan lägga ut det på min blogg.

Jag har tur att jag har några bra förebilder i mitt liv som alltid peppar och muntrar upp mig. Tack för att ni finns där för mig, ni är mina änglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar