Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2010

Näringsdrycker

Hej och hå!
Skulle bara hämta näringsdrycker och det blev ett helt företag att göra det. Först var vi till de ena apotekt och där fanns de inte.
Så till nästa apotekt och där fanns dom! Men en kö på ca 10 person innan puh!
Tack och lov att man har en assistent som orkar bära och får bära. Livet är krångligt emellan åt. Och att hon har en hjärna att tänka med för ibland känns det som jag lämnar min hemma.
De har haft drygt en månad på sig att få hem näringsdryckerna för jag har legt på sjukhuset till och från. Men ändå var det inte klart och allt fanns inte hemma. Och något hade utgått från sortimentet och man skulle ringa min dietist om vad det skulle ersätta med. Och hon som hade börjat med det var på semester så när man har får semester så släpper man allt eller!?!?
Så de skulle ha vart klart men får se när jag får hämta resten. För näringdryckerna räcker ca 2 veckor om jag snålar med dem.
För man kanske måste banta enligt sjukvården........... skämt åsido!
Vet inte om jag tycker att det funkar så bra med apoteket och det har det inte gjort på länge men blir allt bättre om det blir privat?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar