Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2010

Mitt liv

Jag heter Susanna men kallas Sanna av de flesta. Är 36 år gammal eller ung beror på hur man ser på saken.
Lever tillsammans med min make och fyra katter för tillfället. Plus fiskarna i dammen om man nu ska räkna med dom.
Min assistanhund har ännu inte kommit hem och när han gör det så får vi hålla tummarna att allt funkar bra. Och då menar jag med kattgänget och Kummin. Så då får ni antingen många dråpliga och kanske även hysteriska kommentarer.
Eller så går allt lungt och fint till...
Har Morbus Chrons sjukdom och med den fick jag en del följdsjukdomar på vägen. Fick nyligen en smärtpump inoperad i kroppen, har kronisk smärta.
Och så har jag även en porth-a-cath inoperad som jag får näringsdropp i. Min sjukdom är en del av mig men jag är fortfarande en person.
Jag fortsätter att kämpa på även om jag ibland har lusta att bara kasta in handduken. För jag har en make som jag är så omtänksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar