Leta i den här bloggen

torsdag 17 juni 2010

Juni

Hej och hå!
Varför flytter inte livet på som jag vill att det ska göra. Idag var mitt tillstånd för funktionshindrad borta.
Vi har rivit i bilen och i huset men det är borta.. Det har fått fötter och gått iväg. Om det nu inte ligger på något ställ som vi missat!
Så nu har jag anmält det tappat till polisen och lämnat anmälan till kommun. Så nu får man se hur lång tid det tar innan man får ett nytt.
Har ett behov av det ;-) Det är kanske uppenbart man får inte tillstånd hur lätt som helst.
Och så har jag blivit utskriven från ISAH och nu ska jag byta min pacnål på vårdcentralen med allt bakterier och annat. Det känns som om jag ber om att få en infektion.
Hon skulle se om de kunde komma hem från kommunen. Men det är ett problem jag kan ju ta mig ut genom dörren, inte alla dagar men många. Och då får man ingen som kommer hem... Men hon skulle försöka med infektionskänslighet. Så håll tummarna att det lyckas!
Kan åka till VC men jag vill inte bli sjuk för det sliter så förbennat på min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar