Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

Varför?

Livet är så jäkla orättsvist! När man tror att man har sin dröm inom räckhåll så försvinner den.I tomma intet. Och man känner sig så tom inombords.
Varför ska det alltid var så för oss. Det känns som livet snuvar oss på en del och ibland räcker tungan åt oss.
Det som inte händer gör väl en starkare och härdar en. Men jag orkar inte mycket mer. Utan jag vill att livet ska bli lite mer positivt.
Jag vill ha en glad nyhet och något positivt. Behöver det just nu!
Trodde jag att vi äntligen skulle få en dröm uppfylld men det blir inte så. Så vi måste gå vidare på något sätt men hur ska vi orka det.
Varför vad tvunget att gå så illa?!?!
Jag kommer förklara mer om ett tag när jag orkar ta ord i min mun och tanke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar