Leta i den här bloggen

fredag 11 mars 2011

Dagsläget......

Jag känner mig så sliten och trött. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det!
Igår satt jag och scrappa och gjorde lite kort. För att försöka pigga upp mig.
Har märkt att Kummin blir lika seg som jag är. Han är verkligen lyhörd på mig och mina känslor.
Så nu finns det flera till försäljning, kort alltså. Har sålt några kort också. Så nu har jag lite fisk/kattmats pengar till Livbojen.
Men en del behåller jag för omkostnader.
Jag önskar jag kunde göra mer men alla gör lite så skulle världen så bättre ut. Men det är ju bara en önskedröm.
Någon som kan tipsa om en bra fond som jag kan söka pengar ur? Jag ska söka för att försöka få ihop till boende och resor till och från träningen med Mora. Och även för Kummin. Men det är svårt att få pengar ;-)
Idag har vi tränat stanna och stanna till innan han kommer till mig. Och han har fått kastat sopor. Blev lite träning men inte jätte mycket men det är bättre än inget alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar